2010. sze 16.

Ami miatt én nagyon szerettem a Loveboxot...

írta: baranyanna
Ami miatt én nagyon szerettem a Loveboxot...

 

2007-10-16 12:56:04  
 Hangulat... 
Hogy nem számít,mennyire jó valaki, mindenképpen fájdalmat okoz neked olykor. És ezért meg kell bocsátanod neki.
Hogy évek kellenek a bizalom kiépítéséhez, de elég néhány másodperc a lerombolásához.
Hogy nem kell megváltoztatnunk barátainkat, ha megértjük, hogy a
barátok változnak.
Hogy a körülmények és a környezet hatnak ránk, de magunkért csakis
mi vagyunk felelősek.
Hogy vagy Te tartod ellenőrzés alatt a tetteidet, vagy azok fognak
Téged.
Megtanultam, hogy a hősök olyan emberek, akik azt tették, ami
szükséges volt, szembenézve a következményekkel.
Hogy a türelem rengeteg gyakorlást igényel.
Hogy vannak emberek, akik szeretnek bennünket, de egyszerűen nem
tudják, hogyan mutassák ki.
Hogy olykor az, akire azt hinnéd, hogy megadja neked a
kegyelemdöfést, ha már a földön fekszel, egyike azon keveseknek, akik segíteni fognak neked felállni.
Hogy csak azért mert valaki nem úgy szeret téged, ahogyan te
szeretnéd, ez nem azt jelenti, hogy nem szeret téged teljes szívével.
Hogy sosem szabad azt mondani egy kisgyermeknek, hogy az álmok
balgaságok: tragédia lenne, ha ezt elhinné.
Hogy nem mindig elég, ha megbocsát nekünk valaki. Az esetek
többségében te vagy, akinek meg kell bocsátani magadnak.
Hogy nem számít, hány szilánkra tört a szíved: a világ nem áll meg,
hogy megvárja, míg összeragasztod.
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-27 12:44:35  
 Diana Krall 
Tegnap éjszaka egyik kedves virrasztótársam küldött levélben egy zeneszámot, amin Diana Krall énekel és zongorázik...

https://www.youtube.com/watch?v=qVCgf6_M7i4


Néha azt gondolom, hogy ez az oldal alkalmatlan mindenféle emberi kapcsolat ápolására, kialakítására, de éjszaka itthon a csendben ez a zene...
Szóval örök hálám Paper!

Ma már nyitáskor a Media Markt-ban voltam és enyém lett a cd! J

Hihetetlen, mert ez a Srác nem ismer, nem tudja a jelen hátteremet és mégis olyan zenét küldött, ami pont nekem való, pont a mostani hangulatomra!
J
Köszönöm Neki!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-29 11:06:13  
 Hétfő... 
Nehéz dolog, ha az ember a váláson gondolkodik... Ráadásul nálam ez már a második.
De mindkét eskünél valóban azt gondoltam, hogy holtomiglan-holtáiglan.

Aztán nem úgy alakult.
Az első férjem rák, a második oroszlán...
A következtetéseket le kell vonnom. Nem csak horoszkópilag. J

Azért még bizakodom. J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-30 13:16:23  
 Karácsony 
Szerintetek normális, ha valaki már október végén karácsonyi zenéket hallgat?

Minden évben annyira várom az adventi időszakot... Imádom díszíteni a lakást, a kertet és várakozni az ünnepre.
Pedig ebben az évben nagyon úgy tűnik, hogy magamnak teszem mindezt, de mivel vannak az életemben nagyon jó barátok, így talán tud szép lenni majd.

Van egy film... A szerelem hálójában... Tom Hanks-Meg Ryan. Imádom! Abban van olyan igazi karácsonyi hangulat. Kétmilliószor megnéztem már!

Vicces lesz, mert idén végre normális fenyőt veszek (eddig ugyanis mű volt, UTÁLOM!) és nekem kell majd belefaragni a talp-ba. J

Nem adom fel. J


https://www.youtube.com/watch?v=WFHE0NxBJu4

És most kaptam ezt a statit, olyan édes, és annyira passzol a fentiekhez:
"Küldtem hozzád egy angyalt. De visszajött,és azt mondta, az angyalok, nem vigyáznak egymásra!"
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-31 13:12:27  
 Még mindig zene... 
Biztosan unalmas vagyok, de mostanság ilyen melankólikus hangulataim vannak...

Ez a szám a kedvencem. Nagyon szerettem már az eredetijét is, de Csipa óriási!!! Olyan hangja van, hogy megszakad a szívem, mikor hallgatom.

Hallgassátok csak:

https://www.youtube.com/watch?v=PBgHYWRXI4g

Ugye, hogy csodajó!

Látjátok attól, hogy valaki tetovált még el tud énekelni ÍGY egy számot és attól, hogy nekem is vannak tetoválásaim még imádhatom a Neoton Famíliát!
 
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-31 16:15:18  
 Adatlapomról át ide 
Itt mégis személyesebb a dolog. A lapomat megnézők többsége úgysem érti ezeket. Akik veszik a fáradtságot a naplóm olvasásához, talán jobban megértik:

Ezeket az idézeteket itteni lapokon találtam, már ezek megismerése megérte, hogy regisztráltam ide. Arról nem is beszélve, hogy jó látni a sok félmeztelen, napszemüveges pasi és csaj között ilyen irományokat:

"Találni egy srácot, aki gyönyörűnek hív és nemcsak csinosnak
aki felhív, amikor bele vagy gabalyodva
aki fennmarad csak azért, hogy lássa, ahogy alszol
Várni egy srácra, aki homlokon csókol,
aki akkor is meg akar mutatni az egész világnak, amikor csapzott vagy
aki a barátai előtt is fogja a kezed.
Várni arra az egyre, aki állandóan emlékeztet rá, hogy mennyire érdekled őt és hogy milyen szerencsés hogy vagy neki
Várni arra az egyre, aki a barátaihoz fordulva azt mondja, >>>>Ő az!"


"Mielőtt megszólalsz, gondold végig,
szebb-e, mint a csend,
amit megtörsz vele..."

"A két nap alatt beteljesedett szerelem a rákövetkező két nap alatt el is múlik, míg a hónapokig kiharcolt szerelem évekig tart."

" Boldogok, akik észreveszik a diófában a bölcsőt, az asztalt és a koporsót és mindháromban a diófát, mert nemcsak néznek, hanem látnak is."

Köszönöm Robinak:

"Vehetsz házat, de otthont nem.
Vehetsz ágyat, de álmot nem
Vehetsz órát, de időt nem.
Vehetsz könyvet, de tudást nem.
Vehetsz pozíciót, de tiszteletet nem.
Megfizetheted a lelket, de az életet nem.
Megveheted a szexet, a szerelmet nem!"
üzenet a szerzőnek 

 

2007-10-31 23:39:14  
 Csúúúúcs!!! 
A mai napon 428-szor nézték meg a lapomat!
Persze, ha új kép van fent, amin mondjuk nem garbóban vagyok, akkor ez természetes. J Tesztnek is kiváló! J

A 428 megnézésből a naplót mindössze 40-en néztétek meg! Nektek külön köszönöm!!!!
Azért ez az arány mindenképpen figyelemreméltó. J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-03 12:34:06  
 A Kutya 
Életvitelemhez szorosan kapcsolódik két élőlény.
Mindkettő befogadott.

A kicsi (méretileg), egy tacskó. Őt egy kirándulásunk során dobték ki egy szembejövő autóból...
Én autóból ki, rohanás kutya után, aki érthetően nagyon megijedt egyrészt az előző "gazdi" elvesztésétől, másrészt a gyorsforgalmi út közepén való szaladástól, harmadrészt pedig egy számára teljesen vadidegen ember szalad utána...
Végül sikeresen az autóban landolt. Ennek 9 éve... Ő a mindenem (gyerek híjján).

A másik a nagyobb egy labrador. Az Ő gazdijai külföldre mentek dolgozni és nekem adták. Ennek még csak pár hónapja. Ő még új.
Viszont....
A tacskó rövidszörű, szőre nem hullik. ENNYIRE TUTI NEM, MINT A LABRADORNAK!!!!
Kétnaponta bokáig gázolok a teraszon a kutyaszőrben.
A kutya nem vitaminhiányos, nincs szervi elváltozása, csak hullik a szőre!!!!!!!!!!

Labrador kinti kutya, tacskó kétéltű. Alapvetően benti. J
Tudom, hogy ez diszkrimináció, de vállalom. J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-05 11:29:10  
 Hidegfront... 
Testi érettségemnek ma reggelre eljutottam arra a pontjára, mikor van szerencsém megérezni a hidegfrontot...
Fáj ugyanis a fejem NAGGGGGGGYON.

Kiru! Nemhiába mondom, hogy 30 fölött már ajándék minden nap...
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-06 10:14:05  
 Köszönöm! 
Kedves Olvasóim!

Álmomban sem gondoltam volna, hogy lesznek rendszeres olvasóim!
Sőt vannak olyan kedves Illetők is, akik többször is belenéznek egy nap! J

A fejfájásból kilábaltam!
Sokan kívántak jobbulást, nagyon köszönöm Nekik!

Örök kedvencemtől a Neotontól egy szám! IMÁDOM!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=_28gGp6wCrA

Szép napot Nektek!!!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-06 11:58:09  
 Tetszik ez a pasi... 
https://www.youtube.com/watch?v=xzSFxz48_6k
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-08 14:13:13  
 Randizááááás... 
Ez a találkozósdi olyan nehéz dolog...

Túl régen randiztam már.
Nagyon sok emberre kíváncsi vagyok, akikkel itt napi kapcsolatom van, de tartok is a találkozástól.
Nem csak magam miatt...
33 éves vagyok, tele élettapasztalattal. Tudom, hogy én mit érek, csak az a kérdés, hogy a másiknak bejön-e ez, vagy sem.

Túl határozott vagyok. Ilyenné tett az élet (nyilván a géneket is hibáztathatom).

Egy igazi férfit (számomra igazit) ez nem rémiszt el.
Ezért is nem igazán gondolkodnék jóval fiatalabb pasiban, mert a korkülönbség és a határozottság már túl nagy szakadék lesz közöttünk.
Előítélet? Vállalom. J

Olyan sok múlik az első benyomáson.
Levélben elrémiszt a helyesírási hiba... Nem tehetek róla, blokkol...
Telefonbeszélgetésnél a hang, nevetés nagyon sokat elárul...
Persze nyilván a másik fél is sok mindent levesz rólam az én leveleimből.
 
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-10 19:13:44  
 Népszerűség... 
...3929!

Hihetetlen!!!!
Nagyon-nagyon köszönöm Nektek! J

És külön köszönöm azoknak a helyes és normális beállítottságú Hölgyeknek a naplóm olvasását, akik néha megtisztelnek vele!
Remélem nem érthető félre! Tényleg szívből örülök!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-12 09:51:56  
 Már megint hétfő... 
Tegnap olyan szép volt ez a hóesés, én mégsem voltam elájulva tőle...
Pedig szeretem nézni.
Keretesházban lakom, tele a kert fenyővel, tujával, amin olyan gyönyörű a hó és mégsem tudtam örülni neki.

Ugye ez nem az általános megkeseredés első jele? Nem szeretnéééém!!!

Elég sokat voltam itt fent tegnap este. Sok új archoz volt szerencsém és voltak fent már ismerősként beköszönők is.
Miért van az, hogy - bár ki van írva a lapomra, hogy nem szívesen találkozom - egy csomó szemrehányást kapok érte?
Hm?
Nem akarok megbántani senkit sem. Nekem ezért nem is megy olyan válaszstatikat visszaküldeni, hogy "aranyos, de nem őt keresem"...

Kedvenceim azok az illetők, akik bár nagyon ragaszkodnak a személyes találkozóhoz, de a lapjukra felírt ideális partner egyetlen feltétele sem passzol rám... J
Ez kedves. Nyilván én vagyok a kivétel, aki erősíti a szabályt! J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-12 19:07:41  
 Új kedvencet találtam... mesibaby :-) 
J
Mielőtt valaki félreérti nincs bennem leszbikus hajlam. Kicsi sem.
Viszont összeismerkedtem itt egy fiatal Hölgyeménnyel, aki igen helyes és ha én most lennék fiatal, akkor valahogy így tudnám elképzelni magam. J

Jó a naplója nagyon. Végigolvastam. J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-13 13:29:02  
 Jókedv  
Ez az a dolog ami nekem nem nagyon van és ami inkább borzalmas, hogy igyekszem másét is elvenni... L

Ön és közveszélyes vagyok!!!!!!! J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-13 21:41:16  
 Karácsony újra...  
Igen-igen!!! Tudom, hogy november van!!

Ma vettem egy kb 25cm magas, fából faragott piros karácsonyfát... Még mielőtt bárki őrültnek gondolna, persze hogy fából van faragva hiszen karácsonyFA... J
Kerek lyukak vannak vágva bele és mindegyik lyukba akasztható egy kis disz. Van közöttük hintaló, angyalka, kisautó... Csodahelyes és csodaszínes!!!

Már össze is szereltem és kiraktam az étkezőasztalra!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-14 11:23:28  
 Tetoválás... 
A tetoválás olyan dolog, ami nagyon megosztja az embereket.
Nekem van. Szeretem nagyon. Nem érzem sem kevesebbnek, sem többnek magam általa, de boldog vagyok minden olyan alkalomkor, ha meglátom a tükörben.

Ehhez persze kellett találjak egy olyan motívumot, amit időtállóan szerethetek.
A borostyán ilyen.
Futónövény, tehát még van lehetősége terjedni... J
Tervezem.

Ez a zenekar szerintem frenetikus! Hihetetlen magával ragadó a muzsika és az előadásmód is!
Arról már nem is beszélve, hogy egy helyen tetoválnak bennünket!!! J

https://www.youtube.com/watch?v=mlObrb7LAbc
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-15 09:48:15  
 Koktélozás a Barátnőkkel hajnalig 
Ez a tegnap estémnek a koronája volt.
Két barátnőmmel beszabadultunk egy igen hangulatos 16. kerületi helyre. Zárójelben megjegyzem, hogy ugyanezen helyre gördült be hipiszupi motorjával Hujber Ferenc - korunk sztárja - is.

Szóval igen jól éreztük magunkat, amit nyilván elősegített az a nem kevés mennyiségű koktél is, amit megittunk.
Még jó, hogy egyikünk sem lakik messze az adott helytől... J

Nagyon régen szórakoztam ilyen jól!!!!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-15 21:30:39  
 Wellness-hétvége! 
Kedves Olvasóim!

Holnap reggeltől három napon át hagyom magam kényeztetni!!!! J
Nagyon várom!
Olyan emberekkel megyek, akikkel bárhol is vagyunk a világban, olyan mintha otthon lennénk, mert szívemből szeretem Őket!
A Barátnőm a férje és a két csemetéjük. Ők a családom (persze drága imádott Anyámon kívül).

Bármennyire is én akarom a válást, azért megvisel a kudarc, úgyhogy nagyon rám fér egy kis szauna, jacuzzi, meg masszír!!!

Aki esetleg kíváncsi rám az megtalál Debrecenben!

Imádlak Titeket és boldoggá tesztek, hogy elolvassátok soraimat!

Sziasztoooooooooook hétfőig!
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-18 19:39:29  
 Vasárnap... 
Éreztétek már valaha kifosztottnak magatokat? Nem anyagi, hanem érzelmi értelemben...

Háááát, aki igen, az tudja, hogy most milyen nekem.
Hazaértem kipihenten, boldogan a telelésből és a férjem, aki ma költözött el, egy csomó számomra kedves emléket elvitt magával, úgy hogy előtte nem beszéltünk róla...

Az én döntésem volt a szakítás, és mégis olyan üresnek érzem magam most...
Nem az érzelmi része miatt. Hanem azért, mert a szétköltözés is pont olyan volt, mint az együtt töltött idő... Amire Neki szüksége volt elvitte, elvette, nem törődve azzal, hogy nekem hiányozni fog-e a jövőben.

Semmire nem akarok emlékezni ami ez alatt a 6 év alatt történt!!!!!!
Meggyászolom és újra kezdem az életemet...

Szerintetek 33 évesen lehet még ilyet? J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-19 13:50:24  
 Alakulok... 
Tegnapi bejegyzésem elég depressziósra sikerült.
Tényleg rosszul érintett a dolgok alakulása, de rá kellett jönnöm, hogy mindez nem véletlen.
Kellett még egy lökés ahhoz, hogy eldöntsem: jobb lesz egyedül, mint Vele.

Ma reggel már aránylag jó hangulatban ébredtem. Sokan vannak kedves Olvasóim közül, akik vigasztaltak, hogy fog még sütni a nap rám. J

Máris érzem! J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-20 12:37:52  
 Most ezt hallgatom az autómban... 
Imádom! Remélem Nektek is tetszik... J

https://www.youtube.com/watch?v=XesXjkDLImg

https://www.youtube.com/watch?v=QjYuPAC6-lo

Mondjuk ez a szám nincs rajta a cd-n, de igen jó!!

https://www.youtube.com/watch?v=1dLWrewYEhA

A mai napomat George Michaellel töltöm... Úgy látszik... J
Ő az egyetlen meleg pasi, akibe szerelmes vagyok. J
Voltam a koncerten is. VIP rész elől a színpad előtt... A szó szoros értelmében karnyújtásnyira Tőle!
Hihetetlen élmény volt!
Az a pasi, akinek az óriásposzterét gyűjtöttem anno a német Bravo-ból, ott énekelt pár méterre tőlem!

https://www.youtube.com/watch?v=BmAAlvMfhVE
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-21 14:28:41  
 Egyedül boldogan... 
Ezer éve nem éltem egyedül...
Mindig úgy alakult az életem, hogy az egyik kapcsolatból kilépve, már megvolt az új jelentkező.
Felnőttkorom első olyan időszakát élem, amikor nincs társam... Saját döntésből ugyan, de nincs.

És tudjátok mit? Határozottan élvezem! Ez picit veszélyes 33 évesen belátom. J
Nem kell senkit kerülgetnem, akkor és azt csinálok amikor és amihez kedvem van!

Ez jóóóóó! J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-22 15:12:01  
 Tetoválás II. 
Ma bejelentkeztem!!!!
Jövő csütörtök 1 óra! J
Majd dokumentálom. J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-24 21:12:27  
 Neoton koncert 
Tegnap. Újpesten!
Persze első sor mint mindig!!!!!! Most egy darabig jól leszek... J

https://www.youtube.com/watch?v=dSB8zsEHu7w
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-26 12:10:40  
 Otthoni díszítés 
Szombaton voltam az IKEA-ban és olyan mázlim volt, hogy a sarokkanapémhoz találtam egy piros kordbársony huzatot, amit a mostani fehérrel varriálva igazán helyes összképet kaptam.

Gyorsan varrtam hozzá tegnap egy másik sötétítőfüggönyt, amit szintén piros-fehér.

Feltettem már egy-két karácsonyi dekorációt... Ablakra csillagot, adventi fényt, csillagégősort...
Gyönyörű lett. Azt hiszem. J
Jóóóóó, mindenesetre nekem tetszik. Jó szétnézni most. J

A KARÁCSONYI DAL:
https://www.youtube.com/watch?v=Env4WWg0Avs
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-27 10:46:30  
 Vírus 
Kedves Olvasóim!

Már most elnézést kérek Tőletek, ha ma nem válaszolok és nem írok túl helyes leveleket.
Azt hiszem elpusztulok... Valami idióta vírus elkapott. Egész éjszaka sz.rul voltam...
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-28 10:55:11  
 Túléltem!!!! 
Mondjuk szerintem ez azért várható volt. J
Tegnap 2-kor leléptem a munkából, hazamentem, zuhanyozás forró vízzel és lefekvés! Prímán el tudtam aludni!!!!

Aztán mikor felkeltem már elég jól voltam.
Kedd lévén masszírozás, amit ugyebár nem illik kihagyni.
Aztán manikűr, mert ugyebár egy féllábbal a sír szélén álló nő is adjon magára, úgyhogy szép körmöm is lett... Fekete csillámos és egy-egy piros kő van benne. Hm. Egész jó.

Aztán hazamenetel és újra picit haldoklás. J

Reggel ébredés... Azért ma sem vagyok még 100%-os, de talán soha nem is voltam az. J


https://www.youtube.com/watch?v=UculXjdcSYs
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-29 12:14:25  
 Ma tetoválás... 
Helyi idő szerint 13 órakor...
Ha írok még ezután, akkor túléltem...
Ha nem írok, akkor jó volt Veletek... J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-11-29 20:37:15  
 Imádom a tetoválást, de... 
azt hiszem elég belőle...

NAGGGGGGGGGGGGGGYON FÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJT!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon.
De szép, tényleg szép!!! Megérte!!!

https://www.youtube.com/watch?v=maKVPe677Jc
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-01 11:35:15  
 A középiskolai kemény mag... 
A tegnapi éjszaka nagyon komoly volt.
Ehhez hozzátartozik, hogy nem nagyon szokásom belemenni a nagy magyar éjszakába... Tegnapra viszont egy olyan buli volt szervezve, ami nagyon jónak tűnt!!!
A legjobb arcok a középiskolai osztályomból összejöttek és egy nem túl jó helyen nagyon jó hangulatba keveredtek. J
Karaoke is volt. Mondjuk mi nem álltunk ki a szinpadra, de az LGT Embertelen dal (lehet, hogy nem ez a cime) c. számát milliószor jobban énekeltük, mint akinek a mikrofon volt a kezében... J
Élmények, még háború előttről... Arcok... Emlékek... Szóval nagyon jó volt újra látni őket!!!
 
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-03 10:48:00  
 Új hét, új hétfő, régi élet... 
Fiatalkorom nótája:

https://www.youtube.com/watch?v=BMikAeK8rL0

J

Ha le kellene írnom, hogy egy pasiban mi fog meg legelőször, akkor azt mondanám, hogy a HANGJA!!! Persze ez egyetlen tesztjükben sem szerepel...

Ezt a két pasit is a hangjuk miatt imádom:

https://www.youtube.com/watch?v=nXlOMZ2tlzI

https://www.youtube.com/watch?v=3_EzEbEHa48
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-03 15:53:17  
 Lambada... 
Atyaisten!!! Emlékszik erre még valaki egyáltalán rajtam kívül? J

https://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-03 16:01:20  
 Ma ilyen nap van... 
Tudom, hogy az eddigi zenéimhez nem nagyon illenek ezek a számok, de nem tehetek róla annyira szeretem őket!!! BELGA!!!

Szerelmes vagyok: https://www.youtube.com/watch?v=3OeqNbJsIno

Azabaaaaj: https://www.youtube.com/watch?v=TPSYpA3lMbA

Zsolti a béka: https://www.youtube.com/watch?v=tCTjP2c8i-w
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-05 12:24:27  
 Vérnyomás 0... 
Ez a mai nap hihetetlenül indult... Azt hittem, hogy magamtól ébredtem és mikor ránéztem a telefonomra, akkor kiderült, hogy már "szundi"-ra kapcsoltam valamikor...
Veletek volt már ilyen?
Azért ez elég félelmetes... egyáltalán nem emlékszem rá, hogy lenyomtam volna az ébresztőt...
Szóval azért eljöttem dolgozni, mert ugye önálló, magáról gondoskodó nő vagyok idestova két hete... J
És csak jönnek a csekkek, csak jönnek... gáz... J
Most meg itt ülök a munkahelyemen és olyan a fejem, mintha altatás előtt lennék...
A főnököm (aki itt lakik az irodám felett) lehozott egy vérnyomásmérőt és megmérte a mérhetetlenül alacsony vérnyomásomat...
Háááát azt hiszem, hogy agyvérzést ma nem kapok... J
Ez is valami.
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-06 11:36:31  
 Kanárisárga harisnya... :-) 
Ma Miklós nap van, tehát jön a MIKULÁÁÁÁÁÁS!!!

Amikor kicsi voltam, mondjuk óvodás, akkor az Anyu mindig szépen felöltöztetett (persze máskor is felöltöztetett normálisan) ünneplő ruhába, mert jött a Mikuás.
Én soha nem voltam egy nagy Mikulás-Fan, de mivel a karácsonyi ünnepi időszakhoz tartozott, hááát felvettem az ünneplőt.
Mondjuk most idősebb fejjel sem tetszenek a szakállas pasik. J Lehet, hogy ez innen eredeztethető? J

Szóval ma reggel is jó gyerek módjára felkeltem, zuhany és gondolkodás, hogy mit is vegyek fel...
Imádok ruhákat vásárolni, tehát választék van. J
A győztes a legújabb szerzeményem lett: EGY KANÁRISÁRGA HARISNYA!!! Cuki nagyon! Mondjuk, hogy mennyire áll jól, az más kérdés, de ebbe a ronda téli napba visz egy kis színt az tuti!!!
Szóval Ő és egy kockás szoknya, meg egy hasonló színű pulcsi!
Ha valaki ilyet lát az utcán, akkor az ÉÉÉÉÉN vagyok!
J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-07 10:27:34  
 Köhögés...immunrendszer nullán... 
Ez a napló tényleg lassan olyan lesz, mint egy lázlap...
Tiszta kripli vagyok... Ezért kérem a 40 éven aluliakat, hogy csak akkor vegyék fel velem a kapcsolatot, ha éreznek megfelelő késztetést a rendszeres betegápolásra... J

Igen... Ma reggel a köhögés!!!! Nem részletezem... J Gáz! J

A kanárisárga harisnyám után, a mai ismertetőjelem a fuldokló köhögés... Tudom, nem olyan egyedi, mint a tegnapi harisnya, de mégis valami...
J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-09 11:59:37  
 Pöttyös könyvek... 
Sokan vádolnak azzal, hogy annyira idealista vagyok, hogy az általam elképzelt TÁRS nem is létezik...
Néha én is azt gondolom. J

Van aki helyes, van aki kedves, van aki vicces, de olyan akiben ez mind (és mennyi más) benne van, háááát az meg nyilván nem engem keres. J

Én sem vagyok egyszerű... Néha helyes vagyok, néha kedves, néha vicces és néha még sok egyéb más is, de szerintem az eltelt 33 és fél év alatt ez együtt soha nem volt fellelhető bennem. J

Ezt a cd-t hallgatom mostanság (mármint amin ez a szám is fent van):

https://www.youtube.com/watch?v=1BdiAQmEaf0
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-11 12:22:53  
 Skarlát? 
Most hívott a Barátnőm, hogy a kisfia óvodájában skarlát járvány van... Lehet, hogy a köhögésem nem is a tüdőbajomat jelzi, hanem...

Istenem! Most annyira megnézném azoknak az arcát, akik szerettek volna velem találkozni... J
Már extrákkal is szolgálhatok... J
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-12 21:57:11  
 Epilepszia... 
Nyugalom! Ez nem engem kerülget. Még...

Ma rohama volt a nagyobbik kutyámnak (labrador), kiderült, hogy epilepsziás... Holnap ki kell váltsam a gyógyszert és élete végéig (most 3 éves) szednie kell!!

Mi jöhet még?

Nem vagyok valami jó kedvben...
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-13 12:34:48  
 Ma már süt a nap... kicsit... 
Elolvastam a saját bejegyzéseimet és tényleg hálás vagyok azoknak a kitartó emberkéknek, akik a sok negatív jegyzet ellenére visszajárnak olvasni... J
Aranyosak vagytok!

Azt hiszem, hogy nem fogok belemerülni az önsajnálatba, mert akkor tényleg bevonzom magamnak a rosszat!
Hm?
 
üzenet a szerzőnek 

 

2007-12-13 12:41:05  
 A Plázacica...  
Szeretek vásárolni! Ez mondjuk így Karácsony előtt szerintem hihetetlen nagy előny, mert aki ilyenkor is bemegy egy
Szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://baranyanna.blog.hu/api/trackback/id/tr912301865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.