2010. júl 09.

KOS

írta: baranyanna
KOS

Az egész egy iwiw hírdetéssel kezdődött... 2009. január-t mutatott a naptár."A Riporteriskola felvételt hírdet...". Hm... Katt rá és olvasás. Akkor még nem is sejtettem, hogy egy új időszámítás kezdete ez. De erről még később.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az elolvasás után következett (a Bárányannánál olyan természetes) para. Áááááááá... 35 leszek, kell ez nekem? Áááááá... mindenki tuti fiatalabb lesz! És egyéb hasonló öngerjesztő mondatok. Jelentkezést azért elküldtem. Biztos, ami biztos.

Felvételi előtti este. (Ha filmet forgatnék, akkor alulra scriptelném, hogy 2009. január 15. 22.30. Budapest, mindehhez persze gépelős hangot is adnék. Olyan X-Aktásan.) Ádám (férj) és én a hálószobában tévézünk, nálam újság. Elle magazin. Szakirodalom. Beszélgetésünk 90%-a másnapi felvételiről szól. Asszem nem megyek... ez volt az én vezérfonalam. Ádám azzal győzködött, ha meg sem próbálom, soha nem tudom milyen lett volna... És igaza van. Pedig 12 évvel idősebb vagyok. Áááááá, nem megyek. Tuti égés lesz. Cikket kell írni. Nem gond! Tesztet kell írni. Nem gond! Kamerapróba, egy perc kamárababeszélés. SOHAAAAAAAAAAAAA!!!! 

Közben a szaklapban a horoszkóphoz értem. Bika. Amit elterveztél vidd is véghez, mert életed új szakasza nyilik meg. Vagy valami hasonló... Ez jel!!! Itt írják fehéren-feketén. Mennem kell!!!!

És elmentem. Az utolsók egyikeként zuhantam a nagyterembe, persze hely sehol. Szét sem mertem nézni. Azt mondanom sem kell, hogy két napig válogattam a ruhákat, hogy atyaéééééééééééééég mit vegyeeeeeeeeeeek fel??? Háááááááát hely híjján betipegtem az első!!!!! sorba, és helyet foglaltam. Végighallgattam a tájékoztatót, megkaptam a felvételi lapomat 38. sorszámú voltam a 38-as évfolyamban! JEL 2!!!!!

Megírtam (cikk), kitöltöttem (teszt), túléltem (kamerapróba).

Most pedig sokkoló videó következik!!!! Megtekintését kizárólag erős idegzetűeknek ajánlom!

 http://www.riporteriskola.hu/video/Ertekeles_2009_jan.wmv

És mint látható, felvettek!

A beíratkozáskor pedig kiderült, hogy az én korcsoportom jelentősen képviselteti magát a KOS-38-ban! Mert ez lett a családnevünk! Szó szerint CSALÁD!

Olyan Emberekkel, mint a Bordakata, a Melcsikirálylány, Rátkaikriszta, Sári, Anka, Radácsizsuzsi, Beckmóni,  Noé, Delcsi, Révészjuci, Bori, AerobiktestűAndi és a pasik: Tóthbalázs, Gyurikám, Geri, Ferike és még olyan nagyon sokan mások is. Nem igazságos, hogy csak két félév volt kimérve nekünk.

Az viszont igen vicces, hogy az új évfolyamok a mi (Kriszti és én) kubai videónkra felvételiztek. Mi is példa lettünk.

Ha mostanság szétnézek közöttünk, mindenkihez tartozik millió nevetés, sztori, meg persze néha utálás is.

Az iskola weboldala megújul. Az oktatási igazgatónőnk (mindenkinek csak ilyet kívánok és igazságtalan, hogy nekünk csak a második félévünktől volt csak!!!) Kolozsi Ildi írt egy köremail-t. Kíváncsi kiből mi lett a média útvesztőjében. Lett-e egyáltalán. 

Az én önmutatásom ez lett, szívbőljövős, az Elle magazin szerinti "új időszámítás".

"Azt csinálom, amit mindig is: beszélek. A nagy különbség, hogy mindezt szombat esténként, egy olyan prémiumrádióban teszem, mint a 90.9 Jazzy.

Soha nem gondoltam volna, hogy 35 éves korom fölött még van lehetőségem a médiában. De jelentem: van! Ami pedig az "íráskényszerem"ből lett (Murányi András tanár úr ösztönzésére), az a www.baranyanna.blog.hu."

;-)

 www.riporteriskola.hu/okos/index.php

 

Szólj hozzá